5 pytań do Cleantle

5 pytań do Cleantle

Dziś zapraszamy Was do rozmowy z kolejną polską marką, której produkty są powszechnie znane i lubiane. W ostatnim czasie zaskoczyli wszystkich sporą zmianą wizualną – nowe logo, butelki, kolory, a przede wszystkim nowa nazwa. CleanTech zamieniło się w Cleantle. Zapytaliśmy ich o szczegóły związane z rebrandingiem, stare bestsellery oraz nowości. Zapraszamy do lektury!

Od kiedy działacie na rynku i skąd pomysł na markę?

Na rynku działamy od 2017 roku. Pomysł na markę był prosty i zrodził się z przyjaźni. Sławek Pikul od zawsze uosabiał miłość do motoryzacji, a Tomasz Król to urodzony strateg. Taka mieszanka musiała skończyć się powstaniem marki, która łączy te cechy. Tak powstał CleanTech, dzisiaj Cleantle. 

W ostatnim czasie zaszły u Was spore zmiany, CleanTech Company zmieniło się w Cleantle. Opowiecie nam coś więcej, z czego wynika ta zmiana?

Chcieliśmy wyjść naprzeciw nowoczesnemu użytkownikowi. Wierzymy, że tworzymy kosmetyki nie tylko dla pasjonatów i profesjonalistów, ale również dla estetów. Odświeżony look marki to dla nas duża transformacja, zmieniło się nasze logo, nazwa i identyfikacja wizualna, dzięki czemu marka zyskała nową jakość, która zawsze była dla nas priorytetem.

Cleantle to znacznie więcej niż kolejny rozdział w historii. To zupełnie nowy początek, którego solidny fundament stanowią nasze dotychczasowe doświadczenia. Nowa odsłona marki nie jest zerwaniem z przeszłością, a kolejnym i jednocześnie największym krokiem w naszym rozwoju. Stawiamy na nowoczesność, świeżość i odwagę nie tylko w designie, ale i w działaniu.



Czy nowa odsłona to zupełnie nowe produkty, a może tylko udoskonalone formuły? Co z lubianymi przez wielu użytkowników bestsellerami?

Nowa odsłona to jedno i drugie! Udoskonalone produkty są już dostępne w sprzedaży i można nabyć je już w nowej identyfikacji, jest to Tire and Wheel Cleaner, Glass Cleaner², APC², Daily Shampoo² czy Deiron Man. Ich formulacje cechują się jeszcze większą mocą czyszczenia i maksymalnym bezpieczeństwem, a to tylko kilka z ich licznych zalet! W najbliższej przyszłości możecie spodziewać się również zupełnie nowych produktów tj. Ceramic Booster, Interior Cleaner+, Citrus Foam², Leather Cleaner², nowa powłoka i wiele innych. Zachęcamy do zapoznania się z naszą video konferencją dostępną na naszym Facebooku oraz kanale na YT, by zapoznać się jeszcze lepiej z naszą ofertą, misją i wizją.

Jeśli chodzi natomiast o produktowych ulubieńców stworzonych jeszcze pod szyldem CleanTech to absolutnie z nich nie rezygnujemy! Bestsellery CleanTecha pozostają dostępne w sprzedaży u naszych partnerów!

Z których produktów najbardziej jesteście dumni i które najmocniej polecacie dla prawdziwych detailingowych świrów?

Ze wszystkich rzecz jasna! Dlaczego? Filozofia naszej marki jest zupełnie inna niż w przypadku konkurencyjnych firm. Stawiamy na ograniczoną liczbę indeksów, ale dbamy o wielozadaniowość naszych produktów. Staramy się dostarczyć klientowi możliwie najbardziej funkcjonalne „narzędzia" umożliwiające mu profesjonalną pielęgnację auta. Jakość, nie ilość - ten cel pozwala nam skupić się na wszystkich etapach produkcji naszych kosmetyków, dzięki czemu formulacje Cleantle mają najwyższą moc. Natomiast produktowi ulubieńcy naszych klientów to z pewnością: Citrus Foam, Tech Cleaner, Clean Wheel, Daily Shampoo, Inside Cleaner czy Tech Coat.

Planujecie jeszcze jakieś nowości w najbliższym czasie?

Oczywiście! W najbliższej przyszłości możecie wypatrywać na półkach topowych partnerów, produktów tj. Citrus Foam², Interior Cleaner+ i TarGlue PreWash. Zachęcamy do obserwowania naszych profili na Facebooku, Instagramie czy TikToku, bo na tym się nie skończy! :)

Dowiedz się więcej o produktach na profilu Cleantle.