5 pytań do Soft99

5 pytań do Soft99

Dzisiaj w naszym cyklu marka doskonale znana na polskim rynku, w branży detailingowej i nie tylko. W szczególności za sprawą kilku niezwykle popularnych produktów, jednak oferta marki Soft99 (bo o niej tutaj mowa) jest zdecydowanie szersza i w Polsce mamy dostęp tak naprawdę tylko do niewielkiej części oryginalnego asortymentu sprzedawanego w Japonii.

Poznajcie bliżej markę Soft99! Zapraszamy do lektury!

 

Jak długo działacie na polskim rynku i skąd pomysł na wprowadzenie marki na rynek?

Soft99 to marka obecna w Europie, w tym na polskim rynku, od 2014 roku. Wielkimi krokami zbliża się więc 10-lecie naszej obecności w Europie, ale co ciekawe zbiegnie się to także z 70 urodzinami marki Soft99 w ogóle (założona w 1954 roku). Warto tu  zaznaczyć, że Soft99 to jedna z najstarszych globalnych marek car-care, za którą stoi ogromne zaplecze technologiczne, badawczo-rozwojowe i produkcyjne, a także tradycja, która dla Japończyków jest niezwykle ważna. Od samego początku wiedzieliśmy, że to marka, która ma ogromny potencjał, jest unikalna i doskonale uzupełni detailingową scenę Europy. 

Dla kogo przede wszystkim skierowane są Wasze produkty?

Nie ma tu żadnych wyjątków. Soft99 w ramach swojej europejskiej oferty dostarcza rozwiązania każdej grupie odbiorców – hobbystom, pasjonatom, profesjonalistom w ramach linii G’ZOX, ale także kierowcom, którzy mogą w ogóle nie być zainteresowani tematem samochodowej kosmetyki. Mowa tutaj oczywiście o linii Glaco, która ma poprawiać bezpieczeństwo jazdy w trudnych warunkach i wymyka się definicji klasycznego detailingu.

Jeśli jednak mielibyśmy sprecyzować, to produkty Soft99 są dla tych wszystkich, którzy oczekują rozwiązań doskonałych technologicznie, niezawodnych i podanych w przystępnej, wygodnej formie. Dlatego każdy wosk dociera do odbiorcy z dedykowanym aplikatorem, każde Glaco ma zintegrowany aplikator w opakowaniu, w zestawie z cleanerem jest pad i…moglibyśmy tak wymieniać bez końca :)

Które produkty okazały się bestsellerami?

Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że to Fusso Coat 12 Months od lat jest najpopularniejszym produktem w Europie i to od FC 12M wielu zaczynało swoją przygodę z Soft99, a czasami w ogóle z detailingiem. Fusso Coat ma już jednak dzisiaj bardzo mocną konkurencję. To linia Glaco, która konsekwentnie buduje swoją pozycję na wszystkich rynkach Europy i umacnia pozycję bestsellera, a ostatnia premiera nowej generacji Glaco DX tylko przyspieszy ten proces. Cieszymy się też, że nasi klienci doceniają komplementarność produktów, bo coraz więcej Glaco sprzedaje się w zestawie z Glaco Compound Roll On do przygotowania szyby.

Wiemy także, że klienci chętnie zaczynają swoją detailingową przygodę z Soft99. Świadczy o tym mocna pozycja serii wosków podstawowych „New Soft99”, a szczególnie wosku Dark&Black, który stale zyskuje na popularności. Bardzo wysoko jest także Wash Mist i wcale nas to nie dziwi – kto raz spróbował tego produktu, ten już na zawsze z nim zostanie :)

Gdybyście mieli wybrać jeden produkt z Waszej oferty, z którym powinien się zapoznać każdy detailingowy świr, co by to było?

Detailingowe świry lubią stale odkrywać detailing na nowo i wciąż testują nowe rozwiązania. Jeśli więc jest jeszcze ktoś, kto nie miał okazji próbować Rain Dropa, to warto by zainteresował się właśnie tym produktem. Nie ma na rynku swojego odpowiednika wiec praca z nim to unikalne doświadczenie. W Rain Dropie zamknięty jest także charakter Japonii – innowacja, skuteczność, ale także design i funkcjonalność opakowania, wyjątkowo bliskie japońskim trendom.

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem, które nie ma swojego odpowiednika na rynku, to wosk Hydro Gloss. Jego formuła jest o tyle rewolucyjna, że wszystkie rozpuszczalniki zostały zastąpione…wodą! Jeśli więc czytają to fani wosków, to Hydro Gloss przenosi pojęcie tego co „naturalne”, na nowy poziom. To wosk miękki, z którym bardzo przyjemnie się pracuje, może być aplikowany solo, na inne woski lub na powłoki.

Zdradzicie nam, czy planujecie w najbliższym czasie wprowadzić jakieś ciekawe nowości?

Każdy rok, w sezonie wiosennym, jest w Japonii czasem premier i nie inaczej jest w tym roku. Z końcem lutego mieliśmy przyjemność uczestniczyć w wewnętrznych targach „Soft99 Spring Fair” dla wszystkich klientów, partnerów i organizacji w grupie Soft99. Była to okazja do podsumowań, określenia strategicznych kierunków rozwoju marki i poznania nowości na 2023 rok. Możemy zdradzić, że szykują się naprawdę ciekawe wzmocnienia oferty, ale szczegóły pozostawimy sobie do dnia premiery :) Szacujemy, że nowości pojawia się na europejskim rynku w drugiej połowie roku.